Viimaste nädalate peateemaks on koroonaviirus. Seda on võimatu vältida, kuna see mõjutab meie elu kõiki aspekte. Ettevõtted üle maailma tühistavad üritusi, festivale, panevad kontorid kinni ja otsivad kuidas inimestele abiks olla ning uues reaalsuses äri jätkusuutlikuna hoida.
Eestis on olukord sama ja enamus ettevõtteid on oma tööd ja kommunikatsiooni juba muutnud. Koolitused kolivad online-i, üritusi lükatakse sügisesse, poed desinfitseerivad kontaktpindasid ning viivad ühtlasi läbi süvendatud puhastusi kauplustes. Mõned ettevõtted reageerisid väga kiiresti või mõtlesid hoopis midagi nutikat välja. All on ülevaade sellest, kuidas Eesti ettevõtted leidsid lahendusi oma klientidele eriolukorra ajal kasulikud olla või kes kiiresti ja nutikalt muutsid oma kommunikatsiooni.