Select Page

Ülevaade Eesti ettevõtete kommunikatsiooni muudatustest

Anna Hassanova

märts 25, 2020

Viimaste nädalate peateemaks on koroonaviirus. Seda on võimatu vältida, kuna see mõjutab meie elu kõiki aspekte. Ettevõtted üle maailma tühistavad üritusi, festivale, panevad kontorid kinni ja otsivad kuidas inimestele abiks olla ning uues reaalsuses äri jätkusuutlikuna hoida.

Eestis on olukord sama ja enamus ettevõtteid on oma tööd ja kommunikatsiooni juba muutnud. Koolitused kolivad online-i, üritusi lükatakse sügisesse, poed desinfitseerivad kontaktpindasid ning viivad ühtlasi läbi süvendatud puhastusi kauplustes. Mõned ettevõtted reageerisid  väga kiiresti või mõtlesid hoopis midagi nutikat välja. All on ülevaade sellest, kuidas Eesti ettevõtted leidsid lahendusi oma klientidele eriolukorra ajal kasulikud olla või kes kiiresti ja nutikalt muutsid oma kommunikatsiooni.

Wolt hakkas pakkuma kontaktivaba kojuvedu.

 

Bolt Food pakub kontaktivaba kojuvedu ja lisaks võimalust tellida toidukaubad teatud poodidest.

MeetFrank lisas funktsiooni kaugtöö otsimiseks. Samuti  saavad ettevõtted kaugtöö pakkumisi tasuta üles panna.

MyFitness käivitas online treeningud, mis on saadaval täiesti tasuta.

Sportland teeb live treeninguid. Lisaks saab tellida treeningvarustust online poest.

Stockmann viis Hullud Päevad online-i.

Kõige viimasena toimus muudatus välireklaamides. Siiamaani on osades kohtades väljas bännerid, mis kutsuvad näitust vaatama, kuid mis ei ole hetkel saadaval. On ka neid, kes reageerisid kiiresti, näiteks Tallinn Music Week, kes pani ülesse  sõnumi uute toimumiskuupäevade kohta. Lisaks soovis meile head tervist. 🙂

Veel üks näide välireklaamist – Lush lubab  oma poes tasuta käsi pesta.

Maxima märgistas kassatsoonid vastavalt Terviseameti soovitustele – tuleb hoida distantsi teistest inimestest.

Selver pakub tööd neile , kes jäid tööst ilma eriolukorra tõttu.  Kauplusekett sai sellega ka pressis kajastust.

Hotellid ja külaliskorterid on leidnud turvalise ja hea võimaluse pakkuda kodukontorit nii oma töötajatele kui ka klientidele.

Sokisahtli e-poest saab koroonaviiruse kollektsiooni osta. Kumb meeldib rohkem – sokid viiruse või tualettpaberi disainiga?

Pilt: Unsplash.

Loe lisaks